Početna DRUGI NAKLADNICI NAKLADA MATE VREDNOVANJE MARKE

VREDNOVANJE MARKE
DOLLY PREDOVIC

VREDNOVANJE MARKE

50,00 KM
Dodaj u košaricu

Besplatna dostava za narudžbe iznad 50 KM!



Šifra artikla: 9789532460292
BarCode: 9789532460292
Nakladnik: NAKLADA MATE
Kategorija: drugi-nakladnici


Opis
OD TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE BAZIRANE NA POTROŠACU DO FINANCIJSKOG VREDNOVANJA

Dolly Predovic odgovara na pitanje kako izracunati vrijednost marke. Autorica živi i radi u Italiji na jednoj od najpoznatijih europskih poslovnih škola SDA Bocconi, u Milanu, na odsjeku diplomskih i MBA studija.Knjiga predstavlja ucinkovitu mikroanalizu autorice na nacin da pojmu Marke dodijeli kako kvantitativnu tako i kvalitativnu vrijednost. Analizirajuci vrijednost marke u jednoj financijskoj optici autorica se koristi financijskim modelim vrednovanja kako bi dokazala analiticku i racunovodstvenu vrijednost marke. Ova knjiga bi trebala imati širok spektar publike, kako akademske tako i obicnih citatelja, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško financijske vrij


Vezani proizvodi


DAVID KENNEDY
O RATU I PRAVU
43,00 KM
  Dodaj u košaricu
MAJA MARTINOVIĆ
MARKETING U HRVATSKOJ
86,00 KM
  Dodaj u košaricu
REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE
54,00 KM
  Dodaj u košaricu