Početna BIBLIOTEKA STUDIJE, ANALIZE, OGLEDI, KRONOLOGIJE OSNOVE STRATEŠKOG MARKETINGA I MENADŽMENTA U OSNOVIM I SREDNJIM ŠKOLAMA

OSNOVE STRATEŠKOG MARKETINGA I MENADŽMENTA U OSNOVIM I SREDNJIM ŠKOLAMA
NIKŠA ALFIREVIĆ, JURICA PAVIČIĆ, MIŠE KUTLEŠA, JELENA MATKOVIĆ

OSNOVE STRATEŠKOG MARKETINGA I MENADŽMENTA U OSNOVIM I SREDNJIM ŠKOLAMA

32,00 KM   40,00 KM
Dodaj u košaricu

Besplatna dostava za narudžbe iznad 50 KM!



Šifra artikla: 1200890190
BarCode: 9789532972061
Nakladnik: ALFA D.D.
Kategorija: biblioteka
Težina: g


Opis
Priručnik upoznaje nastavnike i ravnatelje obrazovnih ustanova s osnovnim općim postavkama menadžmenta i marketinga, predstavlja mogućnosti korištenja specifičnih menadžerskih i marketinških tehnika i alata primjenjivih u kontekstu djelovanja obrazovnih ustanova te nudi alternativu postojećim načinima prikupljanja sredstava, komuniciranja s ciljnim skupinama/javnostima i istraživanju potreba svih relevantnih dionika uključenih u suvremene procese odgoja i obrazovanja.


Vezani proizvodi


MARINKO OGOREC
PJEŠAŠTVO povijesni razvoj i perspektive
48,80 KM   61,00 KM
  Dodaj u košaricu
VLADIMIR STRUGAR
UČITELJ IZMEĐU STVARNOSTI I NADE
34,40 KM   43,00 KM
  Dodaj u košaricu
SERGEJ BURDA
POVIJEST UKRAJINE
34,40 KM   43,00 KM
  Dodaj u košaricu
DANIEL MIŠČIN
RAZGOVORI S DIVOVIMA
44,00 KM   55,00 KM
  Dodaj u košaricu