Početna BIBLIOTEKA STUDIJE, ANALIZE, OGLEDI, KRONOLOGIJE DRUGO LICE MARKETINGA

osmrtnice smrtovnice
DRUGO LICE MARKETINGA
ZVONIMIR PAVLEK

DRUGO LICE MARKETINGA

15,00 KM


Nakladnik: ALFA D.D.
Kategorija: biblioteka
Težina: 536 g


Opis
Godina izdanja: 2003
Broj stranica: 210
Uvez: Meki
Zvonimir Pavlek nam u svom radu, koje je stvarno i svojevrsno ispovijedanje, "priznanje" pravog "marketingaša", otkriva baš one dimenzije marketinga o kojima se ne piše u udžbenicima, a koje upravo imaju obilježja umjetnosti, umijeća i vještine. Knjiga nema onu uobičajenu sistematizaciju kao većina literature iz tog područja, međutim, iako je neoubičajena, ima svoju dramaturgiju i tijekom čitanja sve više rastu iščekivanja koja čitatelja vuku dalje. Vjerujem da će većina čitatelja u ovom tekstu naći sve ono što su željeli znati o marketingu, ali se nisu usudili pitati, a dobit će i svojevrsne primamljive poticaje i izazove bez čega je autentični marketing nezamisliv.


Izdvojeni proizvodi


SARA ŠKROBO
SATEN I DRAGULJI
33,00 KM
  Dodaj u košaricu
MIHAIL BULGAKOV
MAJSTOR I MARGARITA
43,00 KM
  Dodaj u košaricu
SONIA PURNELL
ŽENA BEZ VAŽNOSTI
40,00 KM
  Dodaj u košaricu
MAYE MUSK
ŽENA S PLANOM
42,00 KM
  Dodaj u košaricu